سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هکران قلبها و مغزها - SHAJAREYE MALUOONEH

منوی اصلی
صفحه اصلی
پروفایل مدیر
عناوین وبلاگ
آرشیو وبلاگ
پست الکترونیکی

طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آرشیو
خرداد 1389
تیر 1389
مرداد 89
تیر 89
شهریور 89
فروردین 90
آذر 89
آبان 89
مهر 89
کد های جاوا

فعلا عضو نشوید :


سریال کنترل اذهان، فاز اول مهندسی معکوس،قسمت اول:تبلیغات ( )

فراماسون ها در درجات بالا، مخفیانه "بعل" را تحت نامی مخفی و غیرعادی می پرستند

سریال کنترل اذهان، قسمت اول:تبلیغات + دانلود + نقد وب هکران قلبها و مغزها
SERIAL MIND CONTROL; PART ONE: REVERSE ENGINEERING, ADVERTISE
 
 
توضیحات تکمیلی:
در ابتدا عرض کنم که تعاریفی که از مهندسی معکوس هست را بنده اینجا نیاوردم چون اصلا دامنه بحث مهندسی معکوس را منتهی به یک مبحث خاص و یا برد کم نمیدانم،مفاهیمی و تعاریف رایج از مهندسی معکوس این است که شما هدفی را که دارید به طور مستقیم ذکر نکرده و وبالعکس ضد آن را بیان کرده و همین امر باعث شده تا ذهن شما ناخودآگاه درگیر بشود و ...البته دیدگاه های مختلفی اینجا برای بنده بیان شد که به حق هم درست است چون دامنه و گستره مهندسی معکوس در امور  مختلف و نسبی هست اما بحثی که اینجا بنده آغاز کردم بحول قوه الهی این است:

کنترل اذهان بوسیله درگیر کردن ضمیر ناخودآگاه شخص مخاطب،که رفته رفته مطلبی که در ضمیر ناخودآگاه است به یقین تبدیل میشود و در مرحله بعدی شخص مذکور مبلغ مطلبی میشود که  به یقین تبدیل شده است.

موثرترین راه برای ترویج عقایدی است که با نماد ها خودشان را نمایش میدهند! آن ها به وسیله نمایش مکرر و بادفعات بسیار کم در ذهن مخاطب وارد شده و در قلب او جایگاهی میابند. نمادها به عنوان یک سنبل مدرنیسم به تدریج شیوع پیدا می کند برای هدف بزرگتری که همان کنترل اذهان است .

خود مهندسی معکوس موثر ترین راه ها برای کنترل اذهان و موثرترین ابزار کنترل اذهان تبلیغات و مهترین ابزار تبلیغات رسانه  های جمعی است!

Type of file:WMV

 

TIME:7:42 s

Size:61.8 MB

DOWNLOAD

   
نقد وب هکران قلبها و مغزها: در ابتدا باید بخاطر ارائه چنین تلاشی از مدیریت وبسایت ناقه تشکر کرد، مجموعه های روزافزونی پس از ساخت سریال ظهور The Arrivals، ساخته شده و یا مراحل ساخته شدن را طی میکند که قسمت اول سریال کنترل اذهان، نیز از این دسته مستثنی نیست. شاید نتوان این وجیزه را نقد خواند اما به هرحال انتقادی کوتاه به قسمت اول این سریال جهت بهترشدن ادامه ی قسمتهای آن است و ضمنا این همه ی انتقاد نیست بلکه بخشی از انتقاد است.
این کلیپ نسبتا خوش ساخت است و نسبت به مدت زمان آن تصاویر زیادی را ارائه می دهد که با آهنگش نیز هماهنگ است، فونتهای انتخاب شده برای نوشتن مطالبش ضمن اختصار ، مناسب است و کارهای گرافیکی خوبی که بر روی نوشته های این کلیپ صورت گرفته به جذابیت آن می افزاید و شاید یکی از مطالب قوی ای که باعث برتری این سریال بر مستند ظهور باشد همین اختصار، انتخاب فونت خوب برای نوشته ها و کارهای گرافیکی بر روی آنهاست، البته منظور از برتری بر سریال قوی ظهور تنها از منظرهایی که بدان اشاره شده است، میباشد. از این منظرها این سریال برای ادامه اش باید همچنان چنین نکاتی را ادامه دهد. غالب تصاویر جدید است و این نیز به جذابیتش می افزاید.
اما انتقادات:
1) دکتر شریعتی مضمونا جمله ای دارد که البته اصل آن برای حضرت علی علیه السلام است:  "وقتی می خواهی به چیزی ضربه بزنی، شدید به آن حمله نکن بلکه بد از آن دفاع کن" در پستی که برای این سریال نوشته شده، ابتدا مهندسی معکوس کاملا شیطانی و متعلق به ماسونها و ایلومیناتی و شیطان پرستان معرفی می شود، اما در اواخر این نوشته با طرز تامل برانگیزی مهندسی معکوس به قرآن نیز نسبت داده می شود. انتقاد ما بر سر این نیست که قرآن مهندسی معکوس دارد یا ندارد بلکه طرز بیان این مطلب به گونه ای است که دانسته یا ندانسته ضربه ی شدیدی می زند و ضمنا مثالی که در آخر درباره کم فروشی آورده شده است بر مخرب بودن آن نیز می افزاید. امیدواریم تصحیح شده و دیگر از این اشتباهات فاحش رخ ندهد.

2) با آغاز کلیپ و شروع آهنگ معروفی که در مستند ظهور نیز بود، مخاطب متوجه میشود که این مجموعه نیز در سیر تکراری همان مستند ظهور است و تازه قوی ترین ها را مستند ظهور مطرح کرده، پس اصلا این کلیپ فایده نداره، و این نقدی است به تمام  آنهایی که بهمین سبک عمل میکنند، لذا انتخاب چنین آهنگی برای آن صحیح نبود.

3) در طول حدود هشت دقیقه که مدت زمان این کلیپ است، 12 مرتبه نام سایت ناقه  مشاهده میشود که حاله مخاطب رو میگیره، بابا باورکنید متوجه شدیم کار برای سایت ناقه است، آخه والفجر یکی، دوتا، سه تا، چه خبره آخه؟!!!بهتر این است که نام سازنده یکبار در ابتدا و یکبار درانتها با جذابیت، نمایش داده شود نه بیشتر.

4) درست است که اختصار از نقاط قوت این سریال محسوب میشود اما ندادن اطلاعات قوی بمخاطب نیز باعث میشود مخاطب گمان کند که سازنده، تنها با تصاویر قصد کم کاری بخاطر تحقیق کم داشته است، به این موضوع ملتفتیم که قصد شما صحبت با مخاطب از طریق تصاویر و بقول خودتان نوعی مهندسی معکوس بود اما بهتر این بود که مثلا یک اطلاعات مختصری هم در هرقسمت درباره کنترل ذهن بمخاطب داده میشد، در این بین میتوان از مقالات وب بیداری اندیشه، یا وب هکران قلبها و مغزها نیز بهره برد و بمخاطب اطلاعاتی داد که گمان نکند صرفا کلیپی دیده و وقتش به هدر رفته است.

5) برای قسمت دوم کلیپ که با جمله ی "آیا می خواهید برده نباشید" آغاز میگردد، بدترین موسیقی ممکن انتخاب شده است که نه تنها منظور سازنده را القا نمیکند، بلکه به مقصود اصلی سازنده (که خیر بود) ضربه هم می زند!!! باید یک موسیقی جذاب درعین حال آرام دیگر که مثلا یکی از بهترین های موسیقی در میان اهل هنر موسیقی است، انتخاب شود.

6) چرا ما همیشه گمان می کنیم که وقتی می خواهیم از خدا و پیامبران و امامان با هر زبانی صحبت کنیم، باید گل و بلبل و زیردریا و پرندگان و طبیعت را نشان دهیم؟!!!!! آیا بیان  معنا و مفهوم جهاد از نگاه اسلام جایش جز این گونه سریالها وفیلمهاو... است که باید با ظرافت خاص خودش بیان شود؟! آیا این خود از مصادیق القائات مستندهای داروینیستی و سکولاریستی شبکه هایی چون "BBC WORLD" به ما نیست؟!! مضافا براینکه جمله ی ابتدایی که ظاهر می شود، انتظار تماشای المان های تصویری خیره کننده و جذابی نسبت به آنچه که تابدانجا نمایش داده شد، میرفت اما مخاطب بالاخره نمیفهمد که چگونه باید از بردگی رهایی یابد، و این موضوع شاید بزرگترین اشکال این قسمت بود.
در پایان ضمن تشکر مجدد از مدیریت محترم سایت ناقه و تمامی عوامل ساخت آن، این اقدام آنها را ارج نهاده و سعی کردیم با انتقاد  کوتاه از آن در جهت هرچه بهتر شدن آن، سهمی را در ادامه ساخت آن داشته باشیم.
آماده مشاهده ی هرچه قوی تر این مجموعه ی در دست ساخت و قرار دادن آن در وب "هکران قلبها و مغزها" هستیم.

موفق و پیروز باشید...


+ نوشته شده در ساعت 8:57 عصر توسط ضد کابالا |
مطالب پیشین
سریال کنترل اذهان، فاز اول مهندسی معکوس،قسمت اول:تبلیغات
کبالا چیست؟ بخش اول، قسمت 11
فعالیت جدید'صلیب و صهیون'وانجمن'رز و صلیب'درایران
[عناوین آرشیوشده]




پیوندها


فقط عشقو لانه ها وارید شوند
دهاتی
دخترک سیاسی دوست داشتنی
من هیچم
رؤیای سرطانی
موعود
وعده الصادق
ایکس شبهه (ضد بیلدربرگ)
پورتال منجی
بیداری اندیشه
ارتش سایه ها
ماسون یاب
کالبد شکافی بازیهای رایانه ای
دنیای اسرار آمیز
اسرار پنهانی
موضوعات روز فراماسونری
إسرافیل
راه آسمانی
فراماسونری دجال
بازی ایرانی و آنلاین آسمان دژ
ضد شیطان
آخرالزمان
WHO IS DAJJAL
!!!نگاتیو
آنتی ماسونی
سوره مصباح





پیوندهای روزانه
نفوذ معماری فراماسونری در مسجد قدس تهران
قربانی کردن انسان در آئین‌های رازآلود
!!! (WONDER THING"S (1
!!! (WONDER THINGS (2
کنترل ذهن (Mind Control) و نقش رسانه ها 1/2
کنترل ذهن (Mind Control) و نقش رسانه ها 2/2
کابالا چیست؟ (مقدمه)
کابالا چیست؟ (بخش اول:1- تاریخچه قبالا)
بخش اول:2- از جادوگران مصر تا کاهنان قبالا
بخش اول:3 و4 - کابالا واصول مخالف تورات
بخش اول:5-ازشوالیه های مصرتاماسونها
کابالا چیست؟بخش اول:قسمت 6




به روزترین وب ها
طراح : ضد کابالا
NEW ANTI-FBI
مجیک کابالا
Template By : www.ParsTemplate.Blogfa.com l هکران قلبها و مغزها l New Anti Fbi | MAGIK kABBALAH