سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هکران قلبها و مغزها - SHAJAREYE MALUOONEH

منوی اصلی
صفحه اصلی
پروفایل مدیر
عناوین وبلاگ
آرشیو وبلاگ
پست الکترونیکی

طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آرشیو
خرداد 1389
تیر 1389
مرداد 89
تیر 89
شهریور 89
فروردین 90
آذر 89
آبان 89
مهر 89
کد های جاوا

فعلا عضو نشوید :


کابالا چیست؟ (بخش اول: 3 و4 - کابالا واصول الحادی مخالف تورات) ( )

مطلب اختصاصی وب آنتی إف.بی.آی 

 


 بخش اول:3- اصول الحادی که به تورات افزوده شد 

اسرائیل أوهن من بیت العنکبوت 

قابل توجه است که در کتاب عهد قدیم (کتاب مقدس یهودیان) به گناهان یهودیان منحرف اشاره شده است. در کتاب نحمیا، که نوعی کتاب تاریخی در میان عهد عتیق می‌باشد، در باب نهم، آیات 2-4 و نیز آیات 31-35 یهودیان به گناهان خویش اعتراف و از آنها توبه میکنند.

عبارات این آیات میل بعضی از یهودیان را به بازگشت به ایمان به خدا شرح می‌دهد اما در طول تاریخ یهود به تدریج بخش دیگری قدرت یافت و توانست بر یهودیان چیره شود و بعدها خود مذهب را کاملاً دگرگون ساخت. به همین دلیل در تورات و در دیگر کتب عهد قدیم، علاوه بر آنچه در بالا ذکر شد، عناصری وجود دارد که از تعالیم بدعت‌آمیز بت‌پرستان نشأت گرفته‌اند. به عنوان نمونه؛ در کتاب اول تورات گفته شده «خدا جهان را در شش روز از هیچ آفرید.» این درست و از وحی اولیه به دست آمده است. اما سپس می‌گوید: «خدا در روز هفتم به استراحت پرداخت.» این بخش ادعایی کاملاً ساختگی است و با عقیده الحادی که صفات انسانی را به خداوند نسبت می‌دهد منطبق می‌باشد. خداوند در آیه‌ای از قرآن می‌گوید:
« و ما آسمان‌ها و زمین و آنچه را که بین آنهاست، در مدت شش روز آفریدیم و هیچ رنج و خستگی به ما نرسید.»

قرآن کریم وآفرینش در شش روز

در دیگر بخش‌های تورات نیز نوشته‌هایی وجود دارد که با احترام شایسته مقام خداوند سازگاری ندارد، به ویژه بخش‌هایی که ضعف‌های انسان به دروغ به خداوند نسبت داده شده‌اند و خداوند مسلماً فراتر از اینهاست. این نوع قائل شدن جنبة انسانی برای خداوند شبیه عمل کافران است که ضعف‌های بشری را به خداوند موهوم خود نسبت می‌دادند.
یکی از این ادعاهای کفرآمیز آن است که ادعا می‌کند یعقوب(ع) ـ جد بنی‌اسرائیل ـ با خداوند کشتی گرفت و پیروز گشت. روشن است که این داستان برای بخشیدن برتری قومی به بنی‌اسرائیل و به تقلید از احساسات نژادپرستانه شایع در میان کافران ساخته شده است.

کُشتی رستم وبتمن؟!!!

در کتاب عهد قدیم گرایش به معرفی خدا به عنوان خدای یک قوم خاص وجود دارد که تنها خدای بنی‌اسرائیل است، با اینکه خداوند، رب و پروردگار جهان و همة انسان‌ها می‌باشد. اندیشه مذهب قومی در کتاب عهد قدیم با گرایشات الحادی که در آن هر قبیله خدای خود را عبادت می‌کند، مطابقت می‌نماید. این همان مفهومی است که دیروز در قالب «پلورالیزم دینی» نمود یافت و اکنون نیز در حال ارائه وترویج، توسط همان کابالیست ها، ماسون ها و پیروانشان است وامروز در قالب پروژه جدیدی با نام وتشکیلات سازمان یافته ای تحت عنوان «ادیان ملل متحد» آغاز به فعالیت کرده است. به زودی ابعاد این پروژه جدید را در وب "آنتی إف.بی.آی" توضیح خواهیم داد که چگونه ملحدان و ماسونها با استفاده از حربه ی دین، برای خشکاندن ریشه دین در قلبها وذهنهای مردم جهان در حال رسوخند.

پروژه ضد دین «ادیان ملل متحد»

در بعضی کتب عهد قدیم، به عنوان نمونه کتاب یوشع بن نون(ع)، یهودیان به انجام اعمال خشونت‌آمیز و موحش علیه غیریهودیان امر شده‌اند. فرمان به قتل‌عام مردم بدون توجه به زنان و کودکان یا سالخوردگان داده شده است. این نوع وحشی‌گری بی‌رحمانه کاملاً برخلاف عدالت خداوند است و یادآور بربریت فرهنگ‌های ملحدی که خدای اسطوره‌ای جنگ را می‌پرستیدند، می‌باشد. دیروز انسان هایی که درحین ساخت اهرام مصر، میمردند را بسان سنگها دربین سنگهای هرمها دفن میکردند پس ازآن، حیوانات وحشی را به جان انسانها و گلادیاتورها می انداختند. در ورزش مرسومشان کجیست ها در رینگ ، به وحشی ترین شکل ممکن کشتی کج میگیرند و امروز با اسلحه و بمب و موشک، به جان کودکان وزنان بی دفاع در سراسر جهان میروند.

 کشتار کودکان وزنان با توجیه شرعی از تورات؟!!!

چرا این عقاید به تورات رسوخ کرده‌اند؟ حتماً باید منبعی برای آنها وجود داشته باشد. حتماً یهودیانی بوده‌اند که نسبتی بیگانه از تورات را پذیرفته‌اند، وآنرا محترم شمرده‌اند واحکام ناب را با اضافه کردن آنچه در گذشته به آن برخوردند، تغییر داده‌اند.
در حقیقت مبدأ این تغییر، کابالاست که به کمک بعضی یهودیان ادامه یافت. کابالا شکلی به خود گرفت که باعث شد عقاید مصریان باستان و دیگر بت‌پرستان به یهودیت نفوذ نماید و در آن گسترش یابد. کابالیست‌ها ادعا می‌کنند کابالا تنها به توضیح بیشتر رازهای نهفته در تورات می‌پردازد. اما در واقع چنانکه «تئودور ریناچ» مورخ یهودی کابالا می‌گوید، «کابالا سمی است که به رگ‌های یهودیت وارد می‌شود و آن را کاملاً در بر می‌گیرد.»

 کابالا سمی است که به رگ‌های یهودیت وارد شده است

بنابراین کشف آثار ایدئولوژی‌های مادی‌گرای مصریان باستان در کابالا غیرممکن نیست.



 بخش اول:4-کابالا، تعالیمی مخالف اصول آفرینش


خداوند در قرآن بیان می‌کند که تورات کتابی الهی است و برای روشنگری انسان‌ها نازل شده است:
«ما تورات را که در آن هدایت و نور بود، [بر موسی] فرستادیم.»

کابالا نتیجه سرپیچی بنی اسرائیل از دستورات خدا وحضرت موسی(ع)

بنابراین تورات نیز چون قرآن دربردارنده علوم و فرامین مرتبط با موضوعاتی چون وجود خداوند، یگانگی او، خصوصیات او، آفرینش بشر و سایر موجودات، هدف از آفرینش انسان و قوانین اخلاقی خداوند برای بشر می‌باشد. اما تورات اصلی، امروز موجود نیست. آنچه امروز در اختیار داریم نسخة تغییر یافته تورات می‌باشد که به دست بشر تحریف شده است.

کابالا و خاخام های افراطی

قابل توجه است که تورات واقعی و قرآن اصول مشترکی دارند؛ در هر دو خداوند به عنوان خالق جهان شناخته شده، مطلق است و از آغاز وجود داشته است. هر چه غیر از خدا مخلوق اوست که توسط او از هیچ به وجود آمده است. او کل جهان، اجرام آسمانی، ماده بی‌جان، بشر و همه موجودات زنده را خلق کرده و شکل داده است.

از آدم تا خاتم(ع) یک دین است

با توجه به این حقایق در کابالا به تفاسیر کاملاً متفاوتی برمی‌خوریم. تعالیم آن دربارة خدا کاملاً مخالف «حقیقت آفرینش» است. محقق آمریکایی «لنس اس. اوینز» در یکی از کتب خود دربارة کابالا دیدگاه خویش را دربارة ریشة احتمالی این تعالیم چنین بیان می‌کند:
«تعالیم کابالا مفاهیم مختلفی دربارة خدا ارائه می‌دهد که بسیاری از آنها از دیدگاه «ارتودوکس» منحرف شناخته شده‌اند.»
اصلی‌ترین انگاره دین یهود این است که «خدای ما یکی است.» اما کابالا ادعا می‌کند در حالیکه خدا در درجه اعلی و به صورت یگانه‌ای توصیف‌ناپذیر ـ که در کابالا Einsof به معنای «لایتناهی» نامیده می‌شود ـ وجود دارد، یکتاییش لزوماً در تعداد زیادی صورت الهی تجلی یافته؛ کابالیست‌ها این تعدد خدایان را «سیفراث»(sefrroth) به معنای چهره‌های خدا می‌نامند، چگونگی نزول خداوند از مقام یکتای لایتناهی به تعدد خدایان، معمایی است که کابالیست‌ها بسیار در آن تعمق کرده‌اند. بدیهی است که این تصویر چند چهره از خدا راه را برای مشرک خواندن کابالیست‌ها باز می‌کند؛ اتهامی که آنها را به تندی و نه کاملاً با موفقیت رد کرده‌اند.
در خداشناسی کابالیست‌ها نه تنها دیدگاه تکثر خدایان وجود دارد بلکه خداوند صورت دوگانه مذکر و مؤنث به خود گرفته:”Hokhmah“، “Binah”: پدر و مادر آسمانی که اولین شکل‌های خدایی بودند. کابالیست‌ها برای توضیح چگونگی آمیزش این دو و ایجاد آفرینش بعدی، صراحتاً از استعاره‌های جنسی استفاده می‌کنند.

کابالا و القای ادعای خدای مذکر و مؤنث در کتابها و سری فیلم های داوینچی کد

از خصایص جالب این خداشناسی سری این است که بر مبنای آن بشر خلق شده بلکه خود به گونه‌ای موجودی خدایی است. اوینز این اسطوره را چنین تشریح می‌نماید:
«کابالا تصویر پیچیده خدا را به گونه دیگری نیز نشان می‌دهد: موجود یگانه‌ای شبیه انسان، به گفتة یک کابالیست خداوند اولین انسان ازلی و نمونة اولیة آن بود. انسان خصوصیات درونی، ابدی و الهی و ساختاری مشترکی با خدا دارد.» یک رمز شکاف کابالیست این برابری آدم با خدا را تأیید می‌کند و می‌گوید:
«در زبان عبری ارزش عددی اسامی آدم و یهوه به صورت یکسان 45 است. بنابراین بر اساس تغییر کابالا یهوه مساوی است با آدم؛ یعنی آدم خدا بود. به این ترتیب اعلام می‌شود که همه انسان‌ها در بالاترین درجه درک مانند خدا بوده‌اند.»
چنین خداشناسی، گونه‌ای از اسطوره‌های الحادی را در بر دارد و اساس انحطاط یهود است. کابالیست‌های یهودی مرزهای عقل سلیم را چنان نقض کرده‌اند که حتی می‌کوشند بشر را خدا بخوانند. به علاوه بر اساس این، الهیات بشریت نه تنها خدایی است بلکه فقط و فقط یهودیان را شامل می‌شود و دیگر اقوام انسان به شمار نمی‌روند. در نتیجة این اندیشة فاسد در یهودیت که اساساً بر مبنای اطاعت و فرمانبرداری از خدا بنا شده بود، گسترش یافت و هدفش اقناع خودبینی و غرور یهودی بود. کابالا علی رغم این طبیعت خود که با تورات متناقض بود، در یهودیت راه یافت و شروع به فاسد کردن آن نمود.

اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود

یک نکته جالب توجه دیگر دربارة تعالیم منحرف کابالا، شباهت آن به انگاره‌های کفرآمیز مصر باستان است. چنانکه در صفحات قبل بحث نمودیم، مصریان باستان معتقد بودند ماده همیشه وجود داشته. به عبارت دیگر این اندیشه را که ماده از هیچ به وجود آمده مردود می‌دانستند. کابالا نیز از همین عقیده دربارة انسان دفاع می‌کند و مدعی است انسان‌ها خلق نشده‌اند و عهده‌دار تنظیم و ادارة وجود خود می‌باشند.

کابالا، داروین، نظریه غلط تکامل و زیربنای غرب

به عبارت امروزی، مصریان باستان مادی‌گرا بودند، کابالا را می‌توان «اومانیسم سکولار» نامید جالب توجه است که این دو مفهوم: ماده‌گرایی و اومانیسم سکولار، از ایدئولوژی‌هایی می‌باشند که دو قرن است بر جهان حکمرانی می‌کنند.

جادوگران مصر باستان و نابودی دین در جهان؟

باید پرسید چه نیروهایی وجود دارند که مفاهیم مصر باستان و کابالا را از میان تاریخ کهن به زمان حاضر منتقل کرده‌اند؟

ادامه دارد... 

 لبنان آمدیم، قدس می آییم، مکه خواهیم آمد

منبع: WWW.ANTIFBI.PARSIBLOG.COM



+ نوشته شده در ساعت 5:29 عصر توسط ضد کابالا |
مطالب پیشین
سریال کنترل اذهان، فاز اول مهندسی معکوس،قسمت اول:تبلیغات
کبالا چیست؟ بخش اول، قسمت 11
فعالیت جدید'صلیب و صهیون'وانجمن'رز و صلیب'درایران
[عناوین آرشیوشده]




پیوندها


فقط عشقو لانه ها وارید شوند
دهاتی
دخترک سیاسی دوست داشتنی
من هیچم
رؤیای سرطانی
موعود
وعده الصادق
ایکس شبهه (ضد بیلدربرگ)
پورتال منجی
بیداری اندیشه
ارتش سایه ها
ماسون یاب
کالبد شکافی بازیهای رایانه ای
دنیای اسرار آمیز
اسرار پنهانی
موضوعات روز فراماسونری
إسرافیل
راه آسمانی
فراماسونری دجال
بازی ایرانی و آنلاین آسمان دژ
ضد شیطان
آخرالزمان
WHO IS DAJJAL
!!!نگاتیو
آنتی ماسونی
سوره مصباح





پیوندهای روزانه
نفوذ معماری فراماسونری در مسجد قدس تهران
قربانی کردن انسان در آئین‌های رازآلود
!!! (WONDER THING"S (1
!!! (WONDER THINGS (2
کنترل ذهن (Mind Control) و نقش رسانه ها 1/2
کنترل ذهن (Mind Control) و نقش رسانه ها 2/2
کابالا چیست؟ (مقدمه)
کابالا چیست؟ (بخش اول:1- تاریخچه قبالا)
بخش اول:2- از جادوگران مصر تا کاهنان قبالا
بخش اول:3 و4 - کابالا واصول مخالف تورات
بخش اول:5-ازشوالیه های مصرتاماسونها
کابالا چیست؟بخش اول:قسمت 6




به روزترین وب ها
طراح : ضد کابالا
NEW ANTI-FBI
مجیک کابالا
Template By : www.ParsTemplate.Blogfa.com l هکران قلبها و مغزها l New Anti Fbi | MAGIK kABBALAH