سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هکران قلبها و مغزها - SHAJAREYE MALUOONEH

منوی اصلی
صفحه اصلی
پروفایل مدیر
عناوین وبلاگ
آرشیو وبلاگ
پست الکترونیکی

طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آرشیو
خرداد 1389
تیر 1389
مرداد 89
تیر 89
شهریور 89
فروردین 90
آذر 89
آبان 89
مهر 89
کد های جاوا

فعلا عضو نشوید :


کابالا چیست؟ (بخش اول:2- از جادوگران مصر باستان تا کاهنان قبالا) ( )

{مطلب کابالا چیست؟ اختصاصی وب آنتی إف.بی.آی} 

بخش اول:2- از جادوگران مصر باستان تا کاهنان قبالا  

بنی اسرائیل زمانی که موسی(ع) هنوزدرقید حیات بود شروع به ساختن شبه بت هایی از آنچه در مصر دیده بودند کردند وبه عبادت آنها پرداختند و پس از مرگ موسی(ع) دیگر ترسی از برگشتن از دین وانحرافات نداشتند. مسلما این موضوع را نمیتوان به همه یهودیان تعمیم داد، لذا بعضی از آنان بت پرستی مصر باستان را پذیرا شدند. در واقع آنان عقاید " کاهنان مصر" (جادوگران فرعون ) را که بنیاد عقاید اجتماعی آن زمان را تشکیل می داد ادامه دادند و ایمان خود را کنار گذاردند. عقایدی که یهود از مصر باستان با آن آشنا گردید "قبالا" نام داشت.

جادوگران، کابالا و جادو

ساختار کابالا درست مانند نظام کاهنان مصر، سری و درونی بود و اساس آن را جادوگری تشکیل می‌داد. جالب ‌توجه است که توضیح کابالا دربارة آفرینش با آنچه در تورات موجود است، کاملاً متفاوت می‌باشد و تفسیری مادی‌گرا و مبتنی بر عقاید مصر باستان بوده و به وجود ابدی ماده عقیده دارد. «مورات ازجن» فراماسون ترک در این باره می‌گوید :
"پیداست که کابالا سال‌ها قبل از تورات به وجود آمد. مهم‌ترین بخش تورات نظریه‌ای دربارة پیدایش جهان است. این تئوری با داستان آفرینش مذاهب توحیدی بسیار متفاوت می‌باشد. بر اساس کابالا در آغاز آفرینش چیزهایی به نام «سفیراث» و به معنای «دایره» یا «مدار» با ویژگی‌های مادی و غیرمادی به وجود آمدند. تعداد آنها 20 تا بود. ده تای اول نمایانگر منظومة شمسی بودند و بقیه نمایانگر انبوه ستارگان فضا این مشخصه کابالا نشان می‌دهد که به اصول اعتقادی نجومی مربوط است… . بنابراین کابالا از مذهب یهود بسیار فاصله دارد و بیشتر با مذاهب مرموز و کهن شرق مرتبط است."

هندوئیسم و بودائیت در کابالا

هندوئیسم و بودائیت در کابالا

یهودیان با پذیرش عقایدی سری و مادی‌گرای مربوط به مصر باستان که بر جادوگری استوار بودند، از احکام تورات چشم‌پوشی نمودند. ایشان شعائر و آداب سحرآمیز دیگر بت‌پرستان را پذیرا شدند و در نتیجه کابالا به تعالیمی پنهانی در یهودیت مبدل شد، اما با تورات مغایر بود. «نستا، اچ، وبستر» نویسنده انگلیسی کتاب "جوامع مخفی و جنبش‌های ویرانگر" می‌نویسد:
"جادوگری را که ما می‌شناسیم کنعانیان قبل از اشغال فلسطین توسط بنی اسرائیل اجرا می‌کردند. مصر، هندوستان و یونان نیز طالع‌بینان و غیب‌گویان خود را داشتند. یهودیان با وجود لعن و نفرین‌هایی که در قانون موسی(ع) علیه جادوگری وجود دارد با نادیده گرفتن هشدارها، گرفتار این بیماری مسری شدند و با تدبیر خود سنت مقدسی را که به ارث برده بودند با عقاید جادوگری که از دیگر اقوام وام گرفتند، مجروح ساختند همزمان جنبة فکری کابالای یهودی از فلسفة مجوسیان ایران، نئوافلاطونیان و نئوفیثاغورثیان گرفته شد. پس مباحث ضد کابالاها که می‌گویند آنچه ما امروز از کابالا می‌دانیم صددرصد یهودی نیست توجیه پذیر است."

کاهنان مصری آمُن،استادان آموزش جادوگری به شوالیه های معبد

در قرآن آیه‌ای وجود دارد که به این موضوع اشاره می‌کند. خداوند می‌ فرماید:
" بنی‌اسرائیل تشریفات و آیین‌های جادوگری و شیطانی را از منابعی خارج از مذهب خویش گرفتند."

جادوگری کابالای امروز پیرو جادوگران مصری دیروز

یهود از کار و امداد جادوگری که شیاطین در عصر سلیمان برای مردم می‌خواندند و یاد می‌دادند پیروی می‌کردند
[و آنها را برای پیشبرد مقاصد خود به کار می‌گرفتند] سلیمان هرگز به سحر و کفر آلوده نشد، لیکن شیاطین کفر می‌ورزیدند و مردم را سحر و جادوگری تعلیم می‌دادند و [نیز یهود] از آنچه بر دو فرشته بابل به نام‌های «هاروت» و «ماروت» نازل شد، پیروی می‌کردند. [آن دو فرشته از طریق باطل کردن سحر، ناچار شیوة کار ساحران را به مردم یاد می‌دادند.] و به هیچ کس چیزی یاد نمی‌دادند مگر اینکه قبلاً به او می‌گفتند: «ما وسیلة آزمایش شما هستیم، کافر نشوید و از این تعلیمات استفادة ناصواب نکنید.» ولی مردم از آن دو فرشته چیزهایی از جادوگری می آموختند که می‌توانستند میان زن و شوهر جدایی بیفکنند. آنها [علی رغم نصایح فرشتگان] همان درس‌هایی را می‌آموختند که به جای سود برای آنها ضرر داشت ولی جز به اذن و خواست خداوند نمی‌توانستند به آدم‌ها ضرری بزنند و آنها خود می‌دانستند که هر کس خریدار متاع جادو باشد در آخرت بهره‌ای از بهشت نصیب او نخواهد شد و بسیار بد بود بهایی که [آیندة] خود را بدان می‌فروختند، اگر عقل خود را به کار می‌بستند.

قرآن کریم، جادوگری وکابالا

این آیه اعلام می‌کند که برخی یهودیان، با آنکه می‌دانستند با کار خود در آخرت مورد بازخواست قرار خواهند گرفت، آداب جادوگری را آموختند و پذیرا شدند. بنابراین از قانون خداوند گمراه گشتند و با فروش روح خود به بت‌پرستی گرفتار شدند (عقاید جادویی) و به عبارت دیگر ایمان خود را رها کردند.
حقایق این آیه مهم‌ترین خصوصیات یک جدال را در تاریخ یهود شرح می‌دهد. در این جدال از یک سو پیامبرانی که از سوی خدا برای یهودیان فرستاده شده بودند و پیروان آنان قرار داشتند و از سوی دیگر یهودیامغرض که برخلاف فرمان خداوند عمل کردند، به تقلید از فرهنگ شرک‌آمیز پرداختند و به جای پیروی از قانون خداوند از آداب فرهنگی آنان پیروی نمودند.

لبنان آمدیم، قدس می آییم، مکه خواهیم آمد

ادامه دارد...


منبع: WWW.ANTIFBI.PARSIBLOG.COM 
 

 



+ نوشته شده در ساعت 11:7 صبح توسط ضد کابالا |
مطالب پیشین
سریال کنترل اذهان، فاز اول مهندسی معکوس،قسمت اول:تبلیغات
کبالا چیست؟ بخش اول، قسمت 11
فعالیت جدید'صلیب و صهیون'وانجمن'رز و صلیب'درایران
[عناوین آرشیوشده]




پیوندها


فقط عشقو لانه ها وارید شوند
دهاتی
دخترک سیاسی دوست داشتنی
من هیچم
رؤیای سرطانی
موعود
وعده الصادق
ایکس شبهه (ضد بیلدربرگ)
پورتال منجی
بیداری اندیشه
ارتش سایه ها
ماسون یاب
کالبد شکافی بازیهای رایانه ای
دنیای اسرار آمیز
اسرار پنهانی
موضوعات روز فراماسونری
إسرافیل
راه آسمانی
فراماسونری دجال
بازی ایرانی و آنلاین آسمان دژ
ضد شیطان
آخرالزمان
WHO IS DAJJAL
!!!نگاتیو
آنتی ماسونی
سوره مصباح





پیوندهای روزانه
نفوذ معماری فراماسونری در مسجد قدس تهران
قربانی کردن انسان در آئین‌های رازآلود
!!! (WONDER THING"S (1
!!! (WONDER THINGS (2
کنترل ذهن (Mind Control) و نقش رسانه ها 1/2
کنترل ذهن (Mind Control) و نقش رسانه ها 2/2
کابالا چیست؟ (مقدمه)
کابالا چیست؟ (بخش اول:1- تاریخچه قبالا)
بخش اول:2- از جادوگران مصر تا کاهنان قبالا
بخش اول:3 و4 - کابالا واصول مخالف تورات
بخش اول:5-ازشوالیه های مصرتاماسونها
کابالا چیست؟بخش اول:قسمت 6




به روزترین وب ها
طراح : ضد کابالا
NEW ANTI-FBI
مجیک کابالا
Template By : www.ParsTemplate.Blogfa.com l هکران قلبها و مغزها l New Anti Fbi | MAGIK kABBALAH