سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هکران قلبها و مغزها - SHAJAREYE MALUOONEH

منوی اصلی
صفحه اصلی
پروفایل مدیر
عناوین وبلاگ
آرشیو وبلاگ
پست الکترونیکی

طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آرشیو
خرداد 1389
تیر 1389
مرداد 89
تیر 89
شهریور 89
فروردین 90
آذر 89
آبان 89
مهر 89
کد های جاوا

فعلا عضو نشوید :


Modern Warfare 2رویای سکولاریزم جهانی ( )

رویای سکولاریزم جهانی

دنیای امروز ما درگیر جنگ های بسیاری شده که در یک سوی اکثر آن ها کشور آمریکا قرار دارد و در این بین مردم بی دفاع، به عنوان اصلی ترین قربانیان این اختلاف نظرها محکوم به پرداختن تاوان سنگینی به نام زندگی هستند. آمریکا که از آغاز قرن بیستم درباره سیاست های جهانی همواره مهمترین مرکز تصمیم گیری به شمار می آمده، پس از پایان جنگ سرد و با اعلام دکترین "نظم نوین جهانی" به فکر تسلط بر جهان و تحقق پروژه "صلح آمریکایی" افتاد و بدین ترتیب جنگ علیه کشورهای مخالف این دکترین را آغاز کرد.
در چنین شرایطی که جنگ های طولانی شکل گرفتند و کم کم مردم از ادامه آن ها به تنگ آمدند، دولت آمریکا به منظور دستیابی به اهداف خود و هماهنگ کردن افکار عمومی جهان برای پشتیبانی از طرح دکترین "نظم نوین جهانی"، اقدام به تولید خوراک های رسانه ای در مدیوم های سینما و بازی های رایانه ای کرد تا بتواند خود را از بحران درحال شکلگیری برهاند. به همین دلیل، دولت آمریکا هدف از ساخت این فیلم ها و بازی های رایانه ای را، عمدتا موجه نشان دادن علت حمله به کشورهای مخالف پروژه جهانی سازی قرار داد. 
به این ترتیب در چند سال اخیر بازی های رایانه ای زیادی با سوژه های حمله نظامی به عراق، افغانستان و... ساخته و روانه بازار شده اند تا شاید بتوانند جانی تازه به بدنه فرسوده ارابه جنگی آمریکا بدمند و همچنان سربازان آمریکایی را به ادامه جنگ ترغیب کنند. 
در این بین یکی از خوش ساخت ترین و مهم ترین سری بازی ها که مستقیما با هدف ترغیب سربازان آمریکایی به جنگ و موجه نشان دادن قتل عام مردم بیگناه کشورهای مختلف ساخته شده است، سری بازی های "فراخوان وظیفه: جنگ نوین" (Call of Duty: Modern Warfare) نام دارند که به عنوان سفیران دیجیتالی این کشور، درحال دمیدن در شیپور جنگی ایالات متحده آمریکا هستند.


آنچه شما نخواسته اید!
در قسمت دوم سری بازی های "فراخوان وظیفه: جنگ نوین"، چندین نکته مهم و حائز اهمیت وجود دارند که در ادامه به تشریح آن ها خواهم پرداخت:
قبل از شروع بحث لازم است که بدانید این بازی دقیقا به منظور نشان دادن دشمنان امروز و آینده آمریکا ساخته و طراحی شده است و قصد دارد با تزریق برخی تحریفات مورد نظر آمریکا، اذهان عمومی را با اهداف جنگ طلبانه آمریکا و متحدانش هم راستا نماید.
برای شروع بحث لازم است که ابتدا به یک سوال اساسی پاسخ داده شود:
"ماهیت واقعی دشمنان قسم خورده ای که هر لحظه امکان حمله آن ها به ایالات متحده آمریکا وجود دارد، چیست؟ و چرا درصدد نابودی این کشور هستند؟"
اجازه دهید کمی در تاریخ سفر کنیم و به گذشته برگردیم، به زمانی که بوش پدر (رئیس جمهور اسبق آمریکا) در تاریخ 11 سپتامبر 1999 درکنگره آمریکا بحثی کلیدی و استراتژیک را مطرح کرد:
" چیزی که امروز مورد بحث است، فراتر از یک کشور کوچک است. یک ایده بزرگ است. یک نظم نوین جهانی..."
حال ببینیم که نظم نوین جهانی، که آمریکا خود را بانی اجرای آن معرفی می کند چیست و چه اهدافی را دنبال می کند؟

برای پی بردن به این موضوع کافی است تا نگاهی به نوشته های روی یک دلاری بیاندازیم. بالای طرح چشم در راس هرم، نوشته ای به زبان لاتین وجود دارد (Annuit Coeptis) که تقریبا ترجمه آن می شود: "خدا وظیفه ما را مورد عنایت قرار داده است." اما نظریه پردازان می گویند وقتی این نوشته با نوشته دوم روی دلار در می آمیزد، پیام شومی که مد نظر آن هاست، آشکار می شود. عبارت دوم، Novous Ordo Seclorum، به معنای "نظم نوین اعصار" است. این دو عبارت "تولد نظم نوین جهانی" را اعلام می کنند. نظم نوین جهانی که دولت ها و کلیسا را منسوخ می کند و مصرف گرایی را در راس امور قرار می دهد (توجه داشته باشید که عبارت Seclorum معنای دیگرش سکولاریته است).
می بینید که نظم نوین جهانی درواقع چیزی جز سوق دادن دنیا به سمت بی خدایی و بی دینی نیست.

حال ببینیم که چه کشورهایی با این طرح مخالفت می کنند و چه کشورهایی موافق آن هستند؟
از آنجایی که طرح سکولاریزه کردن جهان سال هاست که در اروپا آغاز شده و نفوذ مسیحیت صهیونیست را در بیشتر عرصه های سیاسی و مذهبی غرب شاهد هستیم، به همین دلیل مخالفت چندانی از سوی غرب با این طرح صورت نخواهد گرفت. پس تنها مخالفان این طرح کشورهای اسلامی خواهند بود. کشورهایی که عمدتا عرب زبان هستند و در خاورمیانه قرار دارند.
این مطلب را در ذهن داشته باشید تا شما را با حقیقتی دیگر در این باب آشنا کنم. می دانید که یکی از بزرگترین و مهم ترین طرح های کشور اسرائیل (بزرگترین متحد و حامی آمریکا) طرح ایجاد سرزمین صهیون است؟
شاید سوال کنید که صهیون کجاست و به چه معنایی است؟
پایتخت صهیون بیت المقدس است؛ ولی سرزمین صهیون قرار است از رود نیل در مصر تا رود فرات در عراق گسترش یابد. بنابراین ارض موعود در خاورمیانه قرار خواهد داشت.

خب، چه کسانی ممکن است با این طرح مخالفت کنند؟ بدیهی است که ساکنان آن سرزمین، یعنی اعراب، بزرگترین مخالفان این طرح خواهند بود. 
حالا چند لحظه به مطالب ارایه شده فکر کنید و قطعات پازل را در کنار هم بچینید. نتیجه چه خواهد بود؟ برای تحقق هر دو طرح (نظم نوین جهانی و به وجود آوردن ارض موعود) خاورمیانه بزرگترین مانع به شمار می روند. پس توافق با ساکنان این سرزمین ها و یا جنگ و نابودی آن ها، تنها گزینه های موجود برای تحقق اهداف آمریکا و اسرائیل به شمار می روند. 
حالا متوجه می شوید که چرا در اکثر فیلم ها، انیمیشن ها و بازی های رایانه ای چهره ای وحشتناک از اعراب و مسلمانان نمایش داده می شود. 
* و اما سرنوشت کشورهایی که با آمریکا و اسرائیل توافق کردند:
1- مصر: در سال 1979، این کشور با اسرائیل قرارداد همکاری امضاء کرد.
2- اردن: پادشاه این کشور در سال 1944، با اسرائیل قرار داد همکاری امضاء کرد.
3- عربستان سعودی: درعوض حفاظت از تخت پادشاهی، خانواده سلطنتی عربستان به عنوان بزرگترین متحد آمریکا باقی خواهد ماند.
* و سرنوشت کشورهایی که با طرح های آمریکا و اسرائیل مخالفت کردند:
1- فلسطین: از سال 1948 دیگر این کشور روی آرامش به خود ندید.
2- لبنان: برای 30 سال، لبنان آرامش نداشت.
3- عراق: در آوریل سال 2003، به بهانه جنگ علیه تروریست آمریکا به راحتی به عراق حمله کرد.
4- افغانستان: پس از واقعه 11 سپتامبر این کشور به بهانه نابودی تروریسم مورد حمله آمریکا قرار گرفت.
* و سرانجام کشورهایی که جلوی طرح های آمریکا و اسرائیل ایستادگی کردند:
1- ایران: در لیست بدنام محور شرارت قرار گرفت و شدید ترین تحریم ها علیه او اجرا شد.
2- سوریه: هنوز در لیست بدنام محور شرارت قرار دارد.

می بینید که دکترین نظم نوین جهانی و طرح ایجاد ارض موعود چگونه توازن و امنیت را در خاورمیانه بر هم زده است. متوجه می شوید که منظور از طرح خاورمیانه بزرگ و یا ایران هراسی که آمریکا مدام به آن دامن می زند چیست؟
حال بهتر است به تحلیل بازی "فراخوان وظیفه: جنگ نوین" بپردازیم:
ابتدا به اسم بازی توجه کنید، "فراخوان وظیفه". کدام وظیفه؟ شرکت در جنگ برای آدم کشی؟ به طور حتم تا حالا متوجه منظور این بازی از وظیفه شده اید، بله کمک به سکولارسازی جهان!
در این بازی نیز همچون همه سناریوهای مرسوم چندین کشور به عنوان دشمنان اصلی کشور آمریکا مطرح می شوند. این کشورها عبارتند از:
افغانستان؛ که مردم آن در بازی عربی صحبت می کنند، عربی می نویسند و همانند اعراب لباس می پوشند. فکر می کنید چرا افغان ها در این بازی عربی صحبت می کنند؟ آیا آمریکایی ها پس از چندین سال اشغال افغانستان هنوز متوجه نشده اند که زبان مردم این کشور عربی نیست یا آن ها لباس عربی نمی پوشند و پوشش مخصوص به خود را دارند؟ 
مسلما اگر کسی فقط 2 ماه در یک کشور زندگی کند، به طور کامل با زبان، فرهنگ و پوشش آن کشور آشنا خواهد شد. درک و آشنایی آمریکایی ها از مردم افغانستان هم از این قاعده کلی مستثنی نیست. پس موضوع از چه قرار است؟
درواقع عرب نشان دادن افغان ها در راستای همان پروژه عرب هراسی آمریکا برای رسیدن به اهدافش در حذف مخالفان طرح نظم نوین جهانی است. متوجه شدید که چرا هنوز مردم آمریکا و حتی اروپا ایران را مردمی عرب زبان، صحرا نشین و شتر سوار می دانند؟ ( همانند تعریفی که از اعراب در اروپا ارایه می شود). 
دومین دشمن در این بازی، کشور عراق است. آمریکا با خطرناک جلوه دادن وضعیت کنونی عراق (حتی پس از اشغال) سعی دارد حظور خود را در این کشور توجیح کند.

و اما دو کشور دیگر از همه جالب تر هستند:
دشمن سومی که در این بازی مطرح می شود، کشور برزیل است! شاید برای شما تعجب آور باشد که چرا برزیل در جرگه دشمنان آمریکا نمایش داده شده است؟ برزیل که عرب زبان، مسلمان و خاورمیانه ای نیست تا در لیست دشمنان و مانعی برای طرح جهانی سازی و یا ساخت ارض موعود اسرائیل قرار گیرد؟
به این نکته توجه کنید، در جنوب قاره آمریکا تعدادی کشور وجود دارند که به صورت مستقل اداره می شوند و ایالات متحده کنترلی روی آن ها ندارد. این کشورها که همگی عنوان آمریکای جنوبی را با خود یدک می کشند به دو علت مهم می توانند سد و مانعی جدی بر سر راه نقشه های آمریکا باشند:
1- آن ها مستقل از سیاست های آمریکا و بدون نفوذ او اداره می شوند.
2- آن ها با سیاست های آمریکا به شدت مخالف هستند و اکثر آن ها با ایران روابط خوبی دارند.
پس این کشورها هم می توانند دشمنان آینده آمریکا محسوب شوند. چه بسا حمله نظامی بعدی آمریکا به یکی از کشورهای آمریکای جنوبی باشد! (این موضوع را جدی بگیرید)
به هر حال در این بازی، همان روندی را که سال ها پیش درمورد اعراب (نمایش زبان، چهره و شهرهای آن ها) به کار گرفته بودند، اینبار درمورد کشورهای آمریکای جنوبی پیش گرفته اند. 
یکی از نکات ریز و جالب، درمورد کشور برزیلی که در این بازی نمایش داده می شود، وجود تابلوهایی با تصویر مردانی چفیه پوش و یا تصاویری با نوشتارهای عربی درون خانه ها است. ظاهرا سازندگان بازی قصد دارند به نوعی آن ها را با اعراب پیوند دهند تا حمله به این کشورها توجیه پذیر تر شود.

آخرین کشور دشمن در این بازی، کشور روسیه است. نظر قالب بر این باور است که روسیه و آمریکا از سالیان دور با یکدیگر بر سر مسایل مختلف اختلاف نظر داشته اند و حالا نمایش این کشور به عنوان دشمن در بازی امری عادی و بدیهی است. اما بهتر است بدانید که حقیقت چیز دیگری است و دعوای این دو کشور، بیشتر به یک دعوای زرگری شباهت دارد. 
معمولا اختلاف درجایی مطرح است که دو عقیده یا دو ایدئولوژی متفاوت رودرروی یکدیگر قرار گیرند. در چنین شرایطی اختلاف امری عادی و اجتناب ناپذیر است. اما آیا این موضوع درمورد دو کشور روسیه و آمریکا هم صدق می کند؟ آیا شما در عقیده و ایدئولوژی این دو کشور اختلافی مشاهده می کنید؟ یا همه بحث ها و اختلافات آن ها بر سر مسایل کوچک و بی اهمیت است؟ دوران جنگ سرد و بحران موشکی کوبا را به خاطر آورید، توافق پشت پرده این دو کشور خبر از اختلاف می دهد یا تبانی؟ (برای اطلاع بیشتر به مقاله متال گیر رجوع کنید)
بیایید یکبار دیگر به این سوال اساسی فکر کنیم که چرا این بازی ساخته شده است؟
اینبار لازم است تا به واقعه 11 سپتامبر از بعد دیگری توجه کنیم. پس از این واقعه، شعارهای جدیدی در آمریکا بر سر زبان ها افتاد که می توانند پاسخگوی این سوال باشد:
" دفاع از کشور، به جای حمله به کشورهای دیگر."، " گرفتن انتقام کشته شدگان عملیات تروریستی"، "برای جلوگیری از حمله مجدد تروریست ها با کشورهای حامی تروریست وارد جنگی مقدس می شویم"
این ها نمونه ای از شعارها بودند که پس از واقعه 11 سپتامبر به وفور از رسانه های آمریکا پخش می شدند.

خوب به این شعارها توجه کنید، موضوع آشنایی در آن ها به نظرتان نمی رسد؟
بله، درست متوجه شدید، اینبار شعارها به دفاع بیش از حمله تاکید دارند. موردی که در زمان 8 سال جنگ تحمیلی علیه ایران (دوران دفاع مقدس) کاربرد وسیعی در کشورمان داشت و توانست دشمن تا دندان مسلح را به زانو درآورد. اگر تا الان متوجه ارتباط این دو موضوع با یکدیگر نشده اید، به ادامه متن توجه کنید:
پس از پایان جنگ ویتنام و جنگ دوم جهانی، آمریکا با موجی از اعتراض در کشورش مواجه شد که جنگ را (خصوصا جنگ ویتنام) بی مورد و حاصل دروغگویی دولت آمریکا می دانستند. 
اکثر مردم پس از آگاهی از فجایع به بار آمده توسط ارتش آمریکا در ویتنام، دیگر حاضر به شرکت در هیچ جنگی نبودند و حمله به کشورها را عملی وحشیانه و غیر انسانی قلمداد می کردند. خب، در چنین شرایطی که مردم به هیچ وجه حاظر به شرکت در جنگ علیه کشوری که مخالف نقشه های سیاسی آمریکاست نیستند، دولت چه تدبیری باید به کار ببرد؟
اینجا بود که دولت آمریکا تمام حواس خود را معطوف 8 سال جنگ تحمیلی ایران و فرهنگ دفاع مقدس کرد. آن ها به دنبال این راز بودند که چرا مردم ایران جنگ را رها نمی کنند؟ چرا هر روز به داوطلبان شرکت در جبهه ها افزوده می شد و چرا شهادت در بین سربازان ایرانی افتخار به حساب می آمد؟
آن ها شروع به تحقیق در این مورد کردند، اما از آنجا که هیچوقت مردم ایران، انقلاب اسلامی و فرهنگ شهادت را درک نکردند ( و نخواهند کرد) و چون اصولا آمریکایی ها مردمی بسیار سطحی نگر در این باب به شمار می روند، تنها تحلیل آن ها از دفاع مقدس، ایجاد فضایی ویژه در داخل کشور آمریکا مبنی بر بروز حمله ای غافلگیر کننده و ایجاد حس وطن پرستی و دفاع از خاک در بین مردم بیزار از جنگ بود.

البته لازم به ذکر است که ترفند آن ها در ابتدا بسیار کار ساز واقع شد و مردم آمریکا را یکبار دیگر برای شرکت در جنگی بی دلیل فریب داد. اما از آنجایی که خورشید همیشه پشت ابر نمی ماند و ماهیت دروغ خیلی زود فاش می شود، خیلی سریع موج جدیدی از مخالفت با جنگ علیه کشورهای دیگر و اشغال آن ها آغاز شد. 
حالا آمریکا در بحرانی گرفتار شده بود که نیاز داشت به نوعی دروغ های خود را توجیه کند و این کار نیاز به ابزار داشت. ساخت و تولید بازی های رایانه ای با سوژه های جنگی و نمایش خطرناک بودن برخی از کشورها برای ملت آمریکا، همان ابزاری هستند که دولت آمریکا امید دارد بتواند به واسطه آن ها جوانان خود را یکبار دیگر برای جنگیدن در میادین مورد نظر خود فریب دهد. غافل از اینکه دیگر حتی این بازی ها هم به ابزاری به دردنخور و مستهلک بدل شده اند و کارایی سابق را ندارند. دنیا دیگر به سمت یک آگهی جمعی درحال حرکت است و این جریان هر روز شتاب بیشتری به خود می گیرد. 
چند نکته قابل تامل
یکی از عجیب ترین و دردناک ترین مراحل موجود در این بازی مربوط به مرحله ای است که بازیکن در نقش یک تروریست روس! وارد فرودگاه می شود و مردم بی دفاع را قتل عام می کند. به جرات می توان این صحنه را یکی از خشن ترین صحنه های تاریخ بازی های رایانه ای دانست. شاید به نظر شما صحنه هایی به مراتب خشن تر از این صحنه نیز در بازی های رایانه ای وجود داشته باشند، اما در اینجا ذکر یک نکته ضروری است. در اکثر بازی های رایانه ای خشن (اکشن یا مبارزه ای) شما خشونت را علیه فرد یا گروهی اعمال می کنید که مسلح هستند و یا قدرت دفاعی در حد شما دارند. اما در این صحنه از بازی شما افرادی را می کشید که کاملا بی دفاع هستند.

به نظر شما علت وجود چنین سکانسی در این بازی چست؟
به این نکته توجه کنید:
1- دولتمردان آمریکایی برای نمایش خشونت تروریست ها و بزرگنمایی خطری که آمریکا و مردم آن را تهدید می کند، نیاز به نمایش خشن ترین صحنه ها دارند. آن ها قصد دارند تا با نمایش چنین صحنه هایی حس تنفر و انتقام را در سربازان خود ایجاد کنند. پس وجود چنین صحنه ای در بازی واقعا لازم است.
2- تروریست ها روس هستند. سوال اینجاست که چرا مثل همیشه از اعراب برای نمایش چنین صحنه هایی استفاده نشده است؟ به یاد داشته باشید که هم اکنون جنگ علیه اعراب شروع شده است، یعنی آمریکا تقریبا به هدفش دست یافته است. اما برای ادامه این راه به دشمنان جدیدی نیاز است تا همچنان انگیزه مبارزه با تروریسم در سربازان آمریکایی حفظ شود، و در این بین چه کشوری بهتر از دوست مخفی آمریکا، یعنی کشور روسیه؟ آیا پس از عرضه بازی هیچکس اعتراضی از طرف روس ها علیه این بازی شنید؟ من که چنین چیزی به خاطر ندارم.
3- کشته شدن فرد تروریست توسط یارانش. این هم دلیل دیگری برای وحشی نشان دادن آن ها و دلیل محکمی برای این که سربازان آمریکای هیچ وقت و تحت هیچ شرایطی حاظر به مصالحه با تروریست ها نشوند، زیرا آن ها به خودشان هم رحم نمی کنند!
و آخرین نکته قابل ذکر درمورد این بازی استفاده از یک تکنیک کثیف تبلیغاتی- رسانه ای است. چند سال پیش یکی از شرکت های تبلیغاتی آمریکا طی تحقیقاتی به این نتیجه رسید که اگر در حین نمایش یک فیلم، تصاویر نوشیدنی خاصی را در فریم های زمانی کوتاه اما ممتد (هر 4 فریم از 24 فریم)، نمایش دهد، بیننده فیلم در انتهای نمایش فیلم به آن نوشیدنی خاص احساس تمایل می کند. پس از اثبات عملی بودن این تکنیک تبلیغاتی، این طرح به شدت مورد استقبال پنتاگون قرار گرفت و به عنوان ابزاری برای دستیابی به برخی از اهداف آمریکا مورد استفاده قرار گرفت.
نظیر چنین طرحی( اما با روشی متفاوت تر) در قسمت دوم این بازی به کار گرفته شده است. اگر بازی را انجام داده باشید حتما متوجه وجود تعداد زیادی کاغذهای معلق در هوا شده اید. این کاغذها که در نگاه اول به نظر برای جذابیت بصری بازی و کمک به واقعی تر شدن محیط طراحی شده اند، حامل پیام مخفی و ویژه ای هستند که فقط درحالت زوم سلاح های دوربین دار قادر به تشخیص آن خواهید بود. از آنجا که برای بالا بردن دقت در نشانه گیری مجبور به زوم کردن در بازی هستید، در معرض پیام مخفی این کاغذ های پرنده قرار خواهید گرفت. 
این کاغذها حاوی تصاویر پرچم کشور فلسطین هستند! درواقع در شرایطی که در این بازی هیچ صحبتی از فلسطین به میان نمی آید، اما سازندگان بازی با زیرکی بازیکن ها را با دشمنی مهم (هم برای آمریکا و هم برای اسرائیل) آشنا می کنند. 
علت وجود چنین ترفندی می تواند یهودی بودن سازندگان بازی باشد. برای اثبات این موضوع به سخنانی که از بزرگان! پس از کشته شدن بازیکن، روی صحنه نقش می بندد توجه کنید. در بین این صحبت ها نوشتاری از تلمود (کتاب مقدس یهودیان) روی صفحه نقش می بندد که خود اثباتی بر این ادعاست. این درحالی است که هیچ جمله ای از انجیل نقل نمی شود!
 به عنوان یک ابرقدرت، ایالات متحده نیاز دارد تا دنیا را درمورد یک تهدید جهانی متقاعد کند، تا این اجازه را داشته باشد تا به سرمایه گذاری روی برنامه نظامی اش ادامه دهد. 
بنابراین، رویارویی با ترور درواقع به عنوان ظاهر قضیه مطرح شد تا هدف های اصلی و مهم در خاورمیانه و جهان به دست آید.

منبع: وبسایت استاد بلالی ؛ vgpostmortem.com 



+ نوشته شده در ساعت 11:31 عصر توسط ضد کابالا |
مطالب پیشین
سریال کنترل اذهان، فاز اول مهندسی معکوس،قسمت اول:تبلیغات
کبالا چیست؟ بخش اول، قسمت 11
فعالیت جدید'صلیب و صهیون'وانجمن'رز و صلیب'درایران
[عناوین آرشیوشده]




پیوندها


فقط عشقو لانه ها وارید شوند
دهاتی
دخترک سیاسی دوست داشتنی
من هیچم
رؤیای سرطانی
موعود
وعده الصادق
ایکس شبهه (ضد بیلدربرگ)
پورتال منجی
بیداری اندیشه
ارتش سایه ها
ماسون یاب
کالبد شکافی بازیهای رایانه ای
دنیای اسرار آمیز
اسرار پنهانی
موضوعات روز فراماسونری
إسرافیل
راه آسمانی
فراماسونری دجال
بازی ایرانی و آنلاین آسمان دژ
ضد شیطان
آخرالزمان
WHO IS DAJJAL
!!!نگاتیو
آنتی ماسونی
سوره مصباح





پیوندهای روزانه
نفوذ معماری فراماسونری در مسجد قدس تهران
قربانی کردن انسان در آئین‌های رازآلود
!!! (WONDER THING"S (1
!!! (WONDER THINGS (2
کنترل ذهن (Mind Control) و نقش رسانه ها 1/2
کنترل ذهن (Mind Control) و نقش رسانه ها 2/2
کابالا چیست؟ (مقدمه)
کابالا چیست؟ (بخش اول:1- تاریخچه قبالا)
بخش اول:2- از جادوگران مصر تا کاهنان قبالا
بخش اول:3 و4 - کابالا واصول مخالف تورات
بخش اول:5-ازشوالیه های مصرتاماسونها
کابالا چیست؟بخش اول:قسمت 6




به روزترین وب ها
طراح : ضد کابالا
NEW ANTI-FBI
مجیک کابالا
Template By : www.ParsTemplate.Blogfa.com l هکران قلبها و مغزها l New Anti Fbi | MAGIK kABBALAH